Cum lucrăm
Help center

Ne asigurăm că înțelegi cât mai bine funcționalitățile și procesele din cadrul platformei

Cum lucram

Etapele
procesului de rezervare

Bucură-te de fiecare moment al vacanței tale, de la descoperirea cazării potrivite și până la check out.

Cauta
Caută

Fii un mic cercetaș, răsfoiește opțiunile și alege să te cazezi într-un loc care să satisfacă nevoile tale și ale însoțitorilor tăi. O destinație potrivită pentru toată lumea!

Rezerva
Rezervă

Trimite cererea ta de rezervare, completând toate datele solicitate și așteaptă răspuns din partea gazdei. După acceptarea cererii, vei primi toate instrucțiunile de plată a sejurului, urmează-le și îți poți considera vacanța asigurată.

Bucura-te
Bucură-te

Asigurați-vă că toate bagajele sunt complete și buna dispoziție e cu voi. Puteți să vă creați amintiri frumoase și să explorați locuri noi. O super cazare vă așteaptă!

Multumeste
Mulțumește

La finalul sejurului, gazda ar aprecia mult un feedback din partea ta. Cu siguranță, opinia ta va ajuta viitorii turiști. Lasă o recenzie, părerea ta contează!

Detalii și funcționalități ale
sistemului de rezervare

Ne bucurăm să știm că vrei să afli cum funcționează platforma noastră

Hwv.ro pune la dispoziția Furnizorilor de Servicii turistice, un serviciu online prin care acesta își poate lista și promova serviciile în vederea rezervării de către Utilizatorii platformei.

Serviciul de rezervare online oferit prin platforma noastră este gratuit pentru turiști.

La momentul efectuării unei rezervări prin platforma Hwv.ro sunteți angajat într-o relație contractuală directă cu Furnizorul ale cărei servicii le-ați rezervat și plătiți direct acestuia, chiar dacă Hwv.ro facilitează realizarea plății. Ulterior confirmării plății, veți primi acces la datele de contact ale Furnizorului.

În cadrul platformei veți avea la dispoziție două modalități de plată a serviciilor, plata parțială (avans) și plata integrală, care pot fi efectuate în medii securizate cu ajutorul unor procesatori terți de plăți.

În ceea ce privește relația contractuală, Furnizorul de Servicii (Gazda) plătește un comision ce reprezintă un mic procent din tariful de recepție al serviciului către Hwv.ro, după ce utilizatorul (Turistul) a beneficiat de serviciile Furnizorului. Încălcarea obligațiilor de plată, oferă Hwv.ro dreptul de a elimina Furnizorul din platformă pentru o perioadă nedeterminată sau chiar definitiv.

Platforma pune la dispoziție printre alte funcții și pe cea de filtrare a rezultatelor, prin care orice utilizator poate vizualiza doar unitățile de cazare ce prezintă interes, în acest sens având posibilitatea să aplice filtre precum tarife, tipul cazării, facilități/dotări sau reguli.

De asemenea, în urma oricărei căutări, utilizatorii pot stabili după bunul plac ordinea de afișare a rezultatelor folosind opțiunile Recomandările noastre, Preț crescător sau Preț descrescător.

Furnizorii de servicii au posibilitatea de a selecta promovarea prioritară în momentul în care doresc sau au nevoie ca serviciile listate în cadrul platformei să fie evidențiate în fața celorlalte. În aceste cazuri, anunțurile sunt evidențiate/etichetate într-un mod specific.

Toate informațiile (descrieri, facilități, prețuri, disponibilitate) despre Furnizori afișate pe Platformă sunt introduse și actualizate de către Furnizori în propriul ritm, prin intermediul website-ului extranet la care au acces.

Sistemul de rezervare a serviciilor promovate în cadrul platformei a fost conceput și dezvoltat cu scopul de a evita apariția rezervărilor multiple pentru același serviciu (overbooking), în acest sens orice cerere de rezervare transmisă de utilizatori, este transmisă direct către Furnizorii de Servicii. Aceștia au opțiunile de a le accepta, caz în care se transmit către solicitanți instrucțiunile și linkurile securizate de plată sau de a refuza cererile primite, caz în care utilizatorii primesc un mesaj cu motivul de refuz.

Pot exista și situații în care, din eroare, Furnizorii de Servicii acceptă o cerere de rezervare chiar dacă nu există disponibilitate pentru unitatea de cazare. Toți Furnizorii de Servicii turistice trebuie să onoreze toate rezervările făcute pe website și sunt unicii responsabili pentru gestionarea cazurilor de overbooking (suprarezervare). În aceste situații Hwv.ro poate oferi suport în limitele posibilităților prin prezentarea de recomandări.

Întrebări frecvente

Informațiile sunt esențiale atunci când ne planificăm vacanțele, așa că am selectat câteva care te-ar putea ajuta

1. Rezervări

2. Anulări

3. Plată

4. Datele rezervării

5. Tarife

6. Politicile proprietăților

Înapoi Înapoi