Întrebări frecvente
Partenerii promovați prin intermediul platformei, pot fi contactați prin intermediul formularului de contact, email sau telefonic, în cazul în care unitatea are afișat numărul de telefon.
Proprietarii unităților de cazare au un termen de 24 ore în care trebuie să răspundă solicitărilor primite. Cu toate acestea, partenerii răspund mai rapid cererilor de rezervare. Vă rugăm să ne contactați în cazul în care se depașeste termenul de răspuns pentru a vă ajuta cu procesul de rezervare.
În momentul în care folosești platforma noastră, fie contactezi proprietarul unității telefonic sau pe email, fie trebuie să completezi câteva câmpuri cu informații necesare pentru cererea de rezervare: check-in, check out, număr de camere, număr de adulți/copii, numele întreg, adresa de e-mail, număr valid de telefon. Proprietarul te va contacta direct pentru a furniza informații suplimentare sau pentru confirmarea rezervării.
Pentru situațiile în care unitatea de cazare se închiriază integral, este necesar să introduceți în dreptul adulților, numărul de persone care dorește să se cazeze.
Din punct de vedere al plății sejurului, acest lucru se va stabili de comun acord între client și unitatea de cazare, fiecare unitate de cazare având propria modalitate de a colabora. Încuranjăm relațiile directe și transparente cu reprezentanții unităților de cazare.
Paltforma Holidaywithviews.ro este independentă și nu intervine în niciun fel, în ceea ce privește plata efectuată de turist și nici nu percepe vreun comision sau taxa.
Partenerii noștrii trebuie să vă contacteze în termenul limită stabilit pentru a definitiva detaliile rezervării. Aceasta se va face în termenii și condițiile agreate.
Orice detaliu al rezervarii, trebuie stabilit între părțile direct implicate în acest proces.
În cazul în care nu sunteți contactat în termen de 24 ore, vă rugăm să ne scrieți și să ne semnalați acest lucru pentru a facilita comunicarea sau pentru a rezolva situația.
Prețul final pentru o rezervare este calculat pe baza informațiilor actualizate de furnizorul de servicii și a informațiilor particulare introduse de dumneavoastră (nr. persoane, nr. camere, durata sejur, etc.).
Furnizorul de servicii este responsabil pentru stabilirea prețului final.
în mod normal vă puteți aștepta să plătiți fie la check-in, fie la check-out, la proprietate. Cu toate acestea, există unele excepții, cum ar fi acele proprietăți care solicită o plată în avans pentru toată suma sau pentru o parte din aceasta. Din nou, acest lucru va fi menționat clar în confirmarea rezervării dumneavoastră și în politicile de plată.
Platforma Holidaywithviews.ro nu adaugă taxe de serviciu sau alte taxe adiționale. Singurele tarife suplimentare pe care le puteți achita, revin din comisionarea schimbului valutar, în cazul în care vreți să achitați în altă monedă față de cea specificată sau taxe locale. Fiecare partener, va specifica clar monedele acceptate pentru achitarea serviciilor furnizate.
În cazul în care clientul dorește să anuleze rezervarea și a achitat parțial sau total, întregul sejur, va stabili împreună cu furnizorul de servicii, modalitatea de returnare a sumei plătite, replanificarea sejurului sau alte aspecte de acest gen. Returnarea se poate face în funcție de condițiile de anulare specificate de către furnizorul de servicii.
Anularea depinde și este condiționată de regulile specificate de fiecare partener în parte.
De asemenea, partenerii nu pot anula rezervările finalizate, cu excepția cazurilor de forța majoră. În caz contrar, vă rugăm să ne semnalați punctual situația la adresa de contact.
Pentru situațiile speciale în care Furnizorul de Servicii este nevoit să anuleze, acesta va restitui întreaga sumă clienților.